Fiecare om este inzestrat cu un talent sau macar cu o aptitudine.
Cauta in adancul fiintei tale si vei descoperi ceea ce te reprezinta de fapt.
Asta am facut si eu,iar dupa indelungi cautari iata!"

Pentru intrebari si comenzi va astept pe mesagerie:ionelaangela@yahoo.com.

sâmbătă, 4 martie 2017

Cercei lungi cu ciucuri bej brodati manual "Nude",disponibili




Cercei lungi cu ciucuri bej brodati manual in partea superioara cu margelute toho,delica,cristale,fluturasi argintii antichizati.
Se prind pe lobul urechii cu fluturasi si tije.

Pret 79 lei

Jucausi asemeni clopoteilor de vant!

Vor fi ambalati in saculet din panza alba pictat pentru pastrare la loc sigur.
Costurile de livrare prin Posta Română (colet intern cu plata ramburs) sunt urmatoarele:

• 11 lei dacă valoarea comenzii este sub 100 lei
• 8 lei dacă valoarea comenzii este între 100 şi 149 lei
• 4 lei dacă valoarea comenzii este între 150 şi 250 lei
• 0 lei dacă valoarea comenzii este de cel puţin 251 lei

Un comentariu:

  1. Ma durea cand iubitul meu m-a parasit, am vrut sa se intoarca. Mi s-au citit mărturii despre o vrajă de dragoste numită dr. Ogala despre cum a ajutat mulți oameni să-i aducă pe foștii lor iubiți înapoi în 48 de ore. Sincer, m-am întrebat dacă acest lucru este real și dacă acest bărbat mă poate ajuta cu adevărat să-mi aduc înapoi iubitul pe care îl iubesc atât de mult. Am decis să îl contactez pentru că îmi iubesc atât de mult iubitul și suntem despărțiți de câteva luni, mi-a fost atât de dor de el. Am încercat toate celelalte modalități de recuperare, dar nu am putut. L-am contactat pe dr. Ogala și mi-a spus că fosta mea se va întoarce la mine în următoarele 48 de ore. Drogala l-a eliberat pentru a afla cât de mult îl iubeam și îl doream. Și și-a deschis ochii pentru a-și imagina tot ce împărtășeam împreună. Fosta mea s-a întors la mine. În timp ce scriu această mărturie cu bucurie în inima mea în acest moment. Sunt cel mai fericit bărbat din lume, eu și iubitul nostru trăim vieți fericite, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât înainte chiar să plece și să se despartă de mine. Toate mulțumirile mele îi revin doctorului Ogala pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi găsesc fostul iubit. Aș dori să renunț la adresa de e-mail a doctorului Ogala aici și sper să vedeți această mărturie și să-l contactați dacă aveți un iubit la care doriți cu adevărat să reveniți. E-MAIL: drogalad02@gmail.com SAU
    SUNĂ / WHATSAPP: +2347049668119. MULȚUMIRI ..

    RăspundețiȘtergere